به گزارش نماد برتر، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان مجموع درآمد عملیاتی خود را در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمنماه سال جاری از فروش محصولات طی دوره یکماهه مبلغی بالغبر ۶۱۱ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمد تجمیعی این شرکت از فروش محصولات لبنی طی ۱۱ ماه سپریشده از سال مالی ۷،۷۸۱ میلیارد ریال شناسایی کرد.
پگاه گلپایگان در یازدهمین ماه از سال مالی ۱۴۰۰ تمام درآمدهای خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد و همچنین میزان سرمایه ثبتشده این شرکت لبنی بالغبر ۱۶۹ میلیارد ریال اعلام شد.
درآمد ماهانهای که شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در بهمنماه از فروش محصولات لبنی خود شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد و همانطور که گفته شد این شرکت لبنی طی ۱۱ ماه گذشته درآمدی ۷،۷۸۱ میلیارد ریالی را از خود بر جای گذاشت که با رشد ۴۰ درصدی همراه بود، لارم به ذکر است که درآمد ماهانه این شرکت لبنی در مقایسه با ماه گذشته ۴۳ درصد کاهش یافت.
عنوان درآمدزاترین محصول "غگلپا" در بهمنماه از فروش محصول «انواع پنیر» با ۳۸۴ میلیارد ریال به دست آمد که نرخ فروش این محصول طی این دوره ماهانه بالغبر ۶۵ میلیون و ۱۴۰ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید و لازم به ذکر است که ۶۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.
بیشترین نرخ فروش غگلپا در بهمنماه متعلق به محصول «کره» با ۸۳ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان بود که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به دی ماه به همراه داشت.
شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در یازدهمین ماه از سال جاری مقدار فروش ماهانه محصولات خود طی این دوره را برابر با ۲,۴۳۰ تن اعلام کرد و طی ۱۱ ماه سپریشده از سال مالی نیز این شرکت لبنی ۳۶,۵۳۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند، پرفروشترین محصولی که غگلپا طی دوره یکماهه به فروش رساند مربوط به «انواع دوغ» با ۸۱۱ تن بود.
نرخ فروش محصول «انواع دوغ» در بهمنماه برابر با ۶ میلیون و ۴۷۷ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که افزایش نرخ را تجربه کرد، درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد ۵۲ میلیارد ریال بود.
مقدار تولید محصولات غگلپا در بهمنماه برابر با ۳,۱۵۶ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۸۳۱ تن از این محصول به تولید رسید، طی ۱۱ ماه سپریشده از سال مالی نیز مقدار تولید غگلپا ۳۸,۰۴۷ تن شناسایی شد.